Гергана Якимова
Мениджър обслужване на клиенти

Награди

  • Най-добър колега за 2016 г.
  • Административен служител на 2016 г.
Образование и Квалификация

Образование и квалификации

  • Бакалавър "Автоматика, информационна и управляваща техника" от Технически Университет, град София
  • Специализация „Био-електроинженерство“ в Технически университет, град София
  • Математическа гимназия, профил „Математика и немски език“, град Пазарджик

Стаж и умения

  • Гергана работи в сферата на обслужване на клиенти от 2009 година на позиция Оператор в Контактен център в Sofica Group, една от водещите аутсорсинг компании за тогава на пазара . Избрана е за работа във важни проекти за част от най-големите телекомуникационни компании- Mtel, Bulsatcom и Blizoo. С което успява да докаже умението си за работа с клиенти в търговската сфера, търпението и професионализма си. Тя се присъединява към екипа на Unique Estates през  септември 2012 година, като поема и развива изцяло работата в отдел Oбслужване на клиенти, важна звено за доброто отношение и комуникация с клиенти . През 2016г. Гергана печели награди за Най-добър колега и Административен служител на Unique Estates. От април 2018 г. заема позицията Мениджър  обслужване на клиенти. 

  • Владее английски и немски език

Интереси

  • В свободното си време обича да  рисува , разходките в планината и пътешествията по интересни непознати дестинации, както и  срещата с приятели.

Награди и постижения

  • Най-добър колега за 2016 година
  • Административен служител за 2016 година
Top