Никога не е имало по-вълнуващ и подходящ момент да започнеш работа в сферата на недвижимите имоти.
Всичко, което правим днес, е с цел да направим утрешния ден още по-добър и успешен.
Развиваща се компания със затвърдени позиции на пазара, основана на ценности като коректност, уважение, доверие, екипност и адаптивност.
Среда, която насърчава високите успехи и възнаграждава постиженията.
Интересна работа в динамична и конкурентна среда.
Конкурентно и обвързано с резултати възнаграждение, което нараства с натрупването на опит и отговорности на служителите.
Стилен офис с централна локация.
Unique Estates е компания, която държи на своите служители. Екипът ни e изграждан прецизно, с внимание към опита и компетентността. Гордеем се с лоялността на нашите служители и фактът, че 70% от тях са с повече от 7 години опит в компанията. За някои от тях Unique Estates е първото работно място, а за други, възможност да изградят успешна кариера. Ние се учим един от друг, подкрепяме се и се мотивираме да вървим напред и постоянно да се усъвършенстваме. Повечето от мениджърите в Unique Estates са достигнали до високите си позиции в резултат на вътрешно повишение след няколко години работа в компанията. В Unique Estates всеки разполага едновременно с правото и отговорността да гради собственото си бъдеще. Възможностите за развитие зависят единствено от индивидуалното представяне и постижения.
Опитът и квалификациите на нашите консултанти са толкова разнообразни, колкото са и нашите клиенти. В Unique Estates вярваме, че именно това ни помага да бъдем толкова ефективни и да изпълняваме високите цели, които сме си поставили. Ние сме известни с високата си мотивация и работоспособност. Всеки, който работи в Unique Estates е важен за нашата компания.
Нашата едномесечна програма подпомага адаптационния процес на новопостъпилите консултанти. Тя дава информация за корпоративната култура на компанията, ценностите, които изповядваме, правилата и процедурите за работа в компанията. Програмата обхваща и основите на недвижимите имоти: посреднически договори, финансови условия, развитие на бизнеса и личен маркетинг.
Нашия екип е основата, върху която е изграден нашият успех. Стремим се нашите служители да бъдат най-добрите, бъдещият успех на нашата компания зависи от това. Високо ценим хората, които поемат инициатива за своето лично и професионално развитие. Всеки наш служител следва да притежава и демонстрира умения, които да подпомагат доброто му представяне. Именно за това в Unique Estates осигуряваме интензивно и постоянно обучение по време на цялата им кариера в областта на недвижимите имоти. Гордеем се с менторската си програма за споделяне на опит във всеки възможен аспект на недвижимите имоти. Поддържаме библиотека със специализирана литература. Уникалната ни вътрешна програма за обучение е ключов елемент за успеха на нашите консултанти. Всички наши служители имат достъп и до онлайн обучения на разнообразни теми. Нашите консултанти могат да разчитат и на пълната подкрепа на своите мениджъри. Консултантите ни са мотивирани да се развиват и да достигнат пълния си потенциал на знания и умения в областта на недвижимите имоти.
Нашите ценности определят кои сме и са нашите правила, с които работим и живеем. Като служител на Unique Estates ще чуете много за тях - и нашия ангажимент за създаване на незабравими преживявания чрез тях. Тези ценности се подкрепят от нашите основни убеждения в етиката, почтеността и работата в екип. Очакваме нашите служители да следват тези принципи:
Кои са най-важните конкурентни предимства на успешния кандидат за позиция Консултант?
Стремеж за развитие и израствате заедно с компанията, в която работите;
Ориентация към постигане на високи резултати;
Целенасоченост и устременост;
Готовност за поемане на отговорност;
Инициативност и иновативност;
Ефективна работа в екип;
Умение за работа с клиенти в динамична среда;
В момента нямаме отворени позиции, но ако имате желание за работа при нас, винаги може да изпратите CV на имейл: snedeva@ues.bg