Галина Грудова, старши партньор, мениджър екип и член на мениджърски съвет в Unique Estates е в компанията от самото й основаване. На тържествената церемония по награждаване тази година тя получи няколко значими отличия. Срещаме се с нея, за да ни разкаже повече за тях и за това какво прави един брокер на недвижими имоти наистина успешен.
По време на тазгодишната церемония по награждаване на Unique Estates вие получихте много отличия. Коя от тези награди е най-важна за вас и защо?
По традиция, в началото на всяка година, екипът на компанията празнува постиженията си с красива церемония по награждаване. За всички нас това е много вълнуващ и важен момент, защото правим равносметка за постигнатото през годината, поставяме си нови цели и получаваме признание за усилията и професионализма, които влагаме в работата си. Тази година получих награди в категориите “Сделка на 2020 за продажби”, “Партньор/Мениджър екип”, “Сделка за наеми на бизнес имот” и “Екип на годината”.
И този път наградата “Екип на годината” за мен е най-значимата сред тези отличия. Тя е признание за мен като професионалист и доказателство за доверието и високата оценка не само за моята работа, но и за успехите на хората, които ръководя. Особено щастлива съм, че получих това отличие в момент, в който моят екип е с най-малко на брой консултанти в компанията и въпреки безпрецедентните условия, в които се наложи да работим, постигнахме наистина изключителни резултати.
В годините съм се научила, че независимо от предизвикателствата, в работата си трябва да сме максимално мобилизирани, последователни и единни. Ето защо, в началото на пандемията обединих екипа около идеята, че трябва да извлечем максимума от ситуацията и да работим още по-отдадено, като дадем всичко от себе си. Хората, които ръководя ми се довериха за пореден път и резултатите са налице. Благодаря им за това.
Вие сте част от екипа на компанията от самото й създаване. Разкажете ни повече за опита си в бранша, за любовта си към работата и компанията.
Занимавам се с недвижими имоти още от 1995 г. Част от тези над 25 години работа в сферата аз специализирах в продажбата и отдаването под наем на луксозни имоти в АДИС ЕООД - Агенция Дипломатически Имоти в страната, работа с посолства и големи международни компании. Тогава пазарът за луксозни имоти не беше развит изобщо. Ние реално поставихме основите на сегмента у нас. Гордея се с това, че съм първият член в екипа на Unique Estates, част от компанията от основаването й през 2006 г. Преминахме през трудни моменти, докато се утвърдим като лидер на пазара и осъзнавам, че за постигнатото във времето имах късмета да разчитам на силната подкрепа от страна на Весела Илиева - управляващ партньор и Светослава Георгиева - оперативен директор в компанията. Винаги съм усещала, че именно тук е моето място и всеки ден се чувствам благодарна за това, че съм част от екипа на Unique Estates. Това е и причината да бъда толкова всеотдайна в работата си през всички тези години.
Вие имате богато портфолио от клиенти, с които поддържате дългогодишни взаимоотношения. Как работите с тях в условията на"новата реалност" и кое остава най-важно при това общуване?
Всъщност пандемията не се отрази особено върху отношенията ми с клиентите. Още преди 7-8 години установих, че съм достигнала етап в кариерата си, в който мога да избирам да общувам и работя само с хора, с които сме със сходно усещане за живота. С това, разбира се, не отказвам работа, а просто пренасочвам клиенти, с които не сме на една вълна към хора от екипа си и разпределям задачите по най-разумния начин. Във времето успях да изградя с моите клиенти дългосрочни взаимоотношения, базирани на абсолютно доверие и усещане за взаимна полезност. Щастлива съм, че с тях сме достигнали толкова близки отношения, че се чувствам като част от семейството им.
Кариерното ви развитие включва множество квалификации и обучения, през които преминавате във времето, за да се наредите сред най-добрите в бранша. Кои са качествата, които трябва да притежава успешния брокер на недвижими имоти днес и на какво ви се иска да научите новите хора в екипа ви?
За да си успешен в тази професия, трябва да притежаваш онази специална култура и емоционална интелигентност, необходими за това общуване в дълбочина. Аз опознавам своите клиенти до степен, в която зная кои са, какво чувстват и желаят наистина от своя имот, за да са истински доволни. Само така мога да съм им максимално полезна.
Друго, което считам за много важно е това, че винаги съм била честна и открита с тях, работейки изцяло в техен интерес. На база опита и спечеленото доверие в годините, мога да кажа, че се чувствам напълно уверена в това, което правя. Тази увереност е нещо, което съветвам всеки нов член в моя екип да излъчва в общуването си с клиенти. Важни за нашата професия са също визията и обноските. В луксозния сегмент трябва да заживееш живота на клиента, да влезеш в обувките му, за да спечелиш доверието и благоразположението му. Иска ми се да науча новите хора в екипа си колко важно е да съумяват да подходят индивидуално към всяка сделка, да приемат желанията и нуждите на клиентите си за свои, защото това всъщност е ключът към успеха.
Какви са вашите професионални планове занапред?
Моите бъдещи планове за професионално развитие са свързани с Unique Estates като място, на което чувствам, че принадлежа. Щастлива съм от факта, че ръководя един успешен екип от отбрани и качествени хора, които мога да напътствам и подкрепям. Чувствам се горда, че мога да бъда техен образец и човек, който ги мотивира и вдъхновява. Ще продължим да работим активно и се надявам след година да можем да се похвалим с още много големи сделки и доволни клиенти зад гърба си.