Екипът на Unique Estates e изграждан прецизно, с внимание към опита и компетентността. Винаги се стремим към най-доброто, което се случва на българския и международния пазар. Съвместно с колегите ни от Адрес и Имотека, организирахме обучение за нашите служители на тема "Как да използваме социалните мрежи с цел привличане на клиенти". Събрахме се в една от престижните локации на холдинга - модерната сграда Полиграфия Офис Център.
Обучението беше разделено от кратка почивка на два модула. Първият от тях беше "Ролята на социалните медии и как да правим бизнес чрез тях". Лектори бяха Роза Дивлева /Маркетинг мениджър Адрес и Имотека/, Нора Емилова /Експерт реклама Адрес и Имотека/ и Лиляна Георгиева /Експерт Маркетинг Unique Estates/. Дамите показаха най-добрите примери от трите компании, както и от компании лидери на световния пазар. Отбелязахме основните канали за комуникация и доколко ефективен е всеки един от тях за съвременния потребител и консултант на луксозни недвижими имоти. Изграждането на личен бранд и репутация на професионалист е част от продаването на имота и успешното реализиране на сделка. Формирането на корпоративен и утвърден имидж е ключов фактор за постигането на положителни резултати в дългосрочен план.
Втората част на обучението беше отворена панел-дискусия на тема "Какво направих аз в социалните медии и какво спечелих". Модератори бяха Явор Пейчев /Регионален мениджър Имотека/, Найден Цветанов /Старши консултант Имотека/, Теодора Минева /Старши консултант Имотека/, Гергана Дългърска /Консултант Имотека/, Лилия Иванова /Старши консултант Адрес/, Гено Василев /Консултант Имотека/ и Цветелина Михайлова /Старши консултант Имотека/. Всички участници се включваха активно, споделяха личен опит и интересни ситуации от практиката си.
Медийните платформи днес са незамем източник на контакти и обмяна на информация между хора в един сегмент. Обучението беше изключително полезно за всички присъстващи, които с нетърпение очакват следващите съвместни проекти с нашите колеги и приятели от холдинга.