Изграждането на рекламна кампания при продажбата на апартаменти на първа линия на морето има своите специфики и тънкости. Какви стъпки да предприемете в съставянето на стратегия за продажба на апартаменти на първа линия, вижте повече в следващите редове.
Все по-популярни за покупка на апартаменти у нас, са районите по Черноморието ни, където към днешна дата се регистрират и все повече имотни сделки. В основата на тази тенденция стоят последиците от пандемията, тъй като все повече хора, особено тези с възможност за работа от разстояние, се насочиха към покупката на ваканционни имоти, заради благоприятния климaт на морските ни курорти, близостта до морето, отдалечеността от забързаното градско ежедневие.
Към момента се наблюдава известен баланс между търсенето и предлагането на имоти в черноморските курорти, което балансира и цените на ваканционните жилища у нас.
Към имот на първа линия на морето обикновено се насочват хора, които търсят спокойствието, лукса и уюта на морските градчета и селца. Тези хора, които предпочитат да усещат морския бриз, да се будят от шума на вълните, да се разхождат по широките плажове, на „една ръка“ разстояние от домовете си.
В сравнение с имотите, разположени на втора и трета линия, имотите на първа линия са в малко по-висока ценова граница поради непосредствената си близост до морето и до всички удобства, които предлагат курортите.
Инвестицията в апартамент, къща, вила или ваканционен имот на първа линия на морето остава една от най-изгодните, тъй като имотът лесно може да се отдаде под наем през летния сезон, от което да се получава допълнителен приход от него. Морските апартаменти в момента съдържат и ключовото за инвеститорите понятие „подценен актив”, който след време ще носи печалба.
Трябва да се обърне обаче и внимание на факта, че първа линия не винаги означава близо до плажа. Това важи особено за имотите на северното крайбрежие на България, където то е предимно скалисто и плажовете са разположени в малки лагуни, до които трябва да се стигне с транспорт. На южното крайбрежие, в района на Бургас, брегът в повечето курорти е пясъчен и достъпът към плажовете е много по-лесен.
Разбира се, много често луксозните комплекси, разположени на първа линия на морето, имат собствен достъп до плажа.
Атрактивното и реалистично описание на имота ще привлече вниманието на купувачите и ще им помогне да се ориентират за неговите предимства. Желателно е информацията да бъде възможно най-изчерпателна, да бъде предстaвена по възможно най-завладяващия съвременен начин, за да може да дадете максимално реална представа за спецификите на недвижимото имущество. Препоръчително е в описанието да включите екстрите и удобствата, с които то разполага. Именно характеристиките ще привлекат вниманието на купувачите, тъй като те имат ролята да отличат апартамента ви сред всички останали.
Първото впечатление и добрата презентация са решаващи както на живо, така и онлайн. Заложете на качество и количество и наемете фотограф, който с професионална техника и осветление да направи впечатляващи снимки на вашия морски апартамент. Спрямо изложението на имота, изберете подходящ часови диапазон от деня, през който жилището да е максимално светло и огряно от слънцето, но така че снимките да не „прегарят“. Ако искате да създадете по-романтично усещане или имате просторна веранда, върху която искате да акцентирате – може да изберете да заснемете кадри по залез или на лунна светлина. Направете снимки от всички ъгли, за да може бъдещият купувач да си представи отлично кое къде се намира. Задължително допълнете със скица с квадратура на отделните помещения, за да се добие още по-добра представа. С помощта на нови способи и приложения, можете да направите 360-градусова виртуална разходка из имота, като по този начин потребителят може да премества с курсора и обиколи целия апартамент надлъж и нашир, както и на морската гледка извън имота. Видеото също е силно препоръчително, като на него може да вкарате човешка фигура, за да се получи още по-ефектно и да докосне зрителят. Актьорът в кадър може да открехва завесите сутрин, да включва кафе машината, да се разхожда до канапето или да се любува на гледката към града. Човешкият елемент създава връзка и е добър подход при презентиране.
След като сте подготвили обявата си за продажба е добре да помислите как да достигне до повече потенциални купувачи.
Използвайте профилите си в социалните медии, споделете обявата си в специализирани платформи, платете символична сума за реклама. Малък тласък от 10лв. може значително да умножи обхвата на достигане на обявата ви, за да се гарантира, че съдържанието се вижда и достига до повече потребители. Комбинацията от платена реклама, активна и актуална информация ще ви помогнат да подобрите ангажираността към обявата и ще генерира по- голяма аудитория.
Достатъчна е и една обява, но направена професионално, така че да привлече бъдещите купувачи и да предизвика реален интерес.
Създайте уебсайт, където можете да разгърнете потенциала на предлагания морски имот. Възприемайте този уебсайт като средство за консолидиране на всички маркетингови усилия, тък като той не трябва да бъде просто място, където хората могат да надникнат и да разгледат, а трябва да е подплатен с информация за всичко, свързано пряко и непряко с апартамента.
Можете да наемете професионалист, който да тества и настройва уебсайта ви така че да бъде максимално функционален и удобен за посетителите.
Всичко споменато по-горе може да се окаже непосилна задача за самостоятелно справяне, заради което много собственици на имоти наемат агенция за управление на имоти, която да разработва цялостната маркетингова кампания за даден имот във всички избрани канали за разпространение.
При наличието на сайт с цялостната информация е добре да се помисли и върху типа на съдържанието и тона на комуникацията – дали ще спазвате строг корпоративен тон или ще заложите на хумористичен или вдъхновяващ подход. Каква ще бъде презентацията ви – кратко видео, което да предизвика интерес, за да ви се обадят или дълго видео, предоставящо с детайли необходимата информация; дали само ще загатнете с няколко снимки на детайли от обзавеждането, или ще разкажете цялата история на жилището – изборът в ваш!
Социалните мрежи са силен маркетингов инструмент, в който си струва да инвестирате, за да продадете вашия луксозен апартамент на първа линия на морето. Препоръчваме ви да използвате социални медийни платформи, които се фокусират върху снимки и видеоклипове, като Instagram и Facebook.
Освен това, в 21 век сме свидетели на неизчерпаеми източници на информация, нововъведения в технологии и приложения ежедневно и хиляди възможности за реклама. Проучванията показват, че все повече хора избират новите си домове спонтанно докато сърфират, защото буквално се влюбват в тях от пръв поглед, отколкото от целенасочено търсене на имот с часове. Затова, както споменахме по-горе, освен в традиционните имотни портали и публикуване на имотната обявата в сайтове на агенциите за недвижими имоти, изберете няколко социални мрежи, чрез които ще достигнете до още по-широка аудитория.
Както знаем, търсенето в онлайн информационните търсачки също има някои тънкости, на които е добре да обърнем внимание. Първото важно нещо е, че вашата реклама или обява трябва да излиза на идеалното място, на което може да бъде видяна веднага, а именно първата страница на търсачката. Оптимизацията за търсачки (SEO) ще ви помогне да стигнете дотам. Един от основните методи за заемане на по-висока позиция в резултатите от търсенето е да пишете, като имате предвид правилните ключови думи. Съществуват и множество безплатни инструменти за намиране на оптималните ключови думи.
Unique Estates винаги ще бъде ваш доверен партньор. Ако търсите мечтания нов дом, искате да инвестирате или желаете да реализирате имот, свържете се с нас. Нашият екип е на разположение, за да ви съдейства по всички въпроси в областта на луксозните недвижими имоти и да ви консултира по най-добрия начин, в защита на вашия интерес.