Когато COVID-19 за първи път "стопира" света, хотелиерската индустрия беше поставена в безпрецедентно положение. Световната консултантска компания McKinsey & Company изчислява, че приходите от хотели в САЩ са намалели с 53% през 2020 г. Въпреки че търсенето бавно се увеличава отново, начинът, по който избираме да пътуваме и къде избираме да останем, е съвсем различен. Какво означава това за следващото ви посещение в луксозен хотел?
Хотелите днес разполагат с подобрени стандарти за безопасност и хигиена. Почивките се осъществяват с известно притеснение, което при пристигането в хотела, трябва да бъде сведено до минимум. Ето защо е от съществено значение първото впечатление и гостоприемството към туристите. Най-добрите представители на хотелския бранш приемат все по-креативни решения за предизвикателствата, пред които са изправени. Представяме ви 5 от тях, които може да забележите по света.
Ексклузивно ползване
Уединението и сигурността са два ключови приоритета в списъците с желания на пътуващите. За да отговорят на тези изисквания, повечето хотели предлагат резервиране на цял етаж или зала за лично ползване на клиентите. Тази персонализирана услуга кара пътешествениците да се чувстват комфорно и сигурно в пространството, което обитават.
Собственост на гостите
Наскоро обявиха въвеждането на концепция за частен хотел, която ще предложи собственост в подбрано портфолио от имоти. Тази идея е била реализирана заради пандемията и тенденцията да се запазват по-дългосрочно жилища, в които собственикът не пребивава през цялото време, а идва периодично, за да си почине. Гостите се наслаждават както на уединението си, така и на услугите на самия хотел като частен персонал, румсървис и други.
Дигитализация
Решението на някои от предизвикателствата, пред които са изправени хотелите, се крие в технологичните иновации. Чрез разработването на дигитални платформи хотелите могат да повишат безопасността на гостите, като същевременно подобрят цялостния им престой. Приложенията ограничават взаимодействията лице в лице, като същевременно гарантират, че гостите получават едно и също ниво на услугата. Hyatt, една от веригите хотели от висш клас, се фокусира върху уелнес услугите и предложиха на гостите си преживявания за благосъстояние на тялото и ума. Те могат да получат още и видео съдържание на теми като кулинария, физическа подготовка и концентрация.
Отдалечена работа
„Работата от разстояние не е задължително да означава работа от вкъщи“, казва Стефани Линартц, президент на департамента Потребителски операции, технологии и нововъзникващи бизнеси в Marriott International. Според нея, у дома е трудно да се работи, защото лесно може да се разсееш. С оглед на това, Marriott International преобразува хотелските си стаи като отдалечени работни пространства, които позволяват на гостите да работят без прекъсване и след това предлагат пространство за отдих с коктейл след работно време.
Обслужващи роботи
Според The Gettys Group, обслужващите роботи са се превърнали в една от петте „концепции за гостоприемство с голям потенциал“. Няколко хотела на Marriott и Hilton в Калифорния са сред приелите тази нова тенденция, като използват роботи за обслужване на гости с минимални контакти, а някои от тях дори ги забавляват. Светът върви стремглаво към промените и прогреса в дигитализацията и всеки бизнес, включително хотелския, се адаптира към тях и новите правила вследствие на коронавируса.
Източник: Christie's Real Estate