Светослава Георгиева е Оперативен директор и Председател на мениджърския съвет в Unique Estates. Тази година тя отбелязва 20 години в професионалния си път, преминал единствено в структурите на AG Capital.
В интервю пред Силвана Василева тя разказва за предизвикателствата, с които се е справила, и удовлетворението от работата й за една утвърдена и успешна бизнес структура като AG Capital.
20 години е доста дълъг период, посветен на едно единствено място за работа. Как започна всичко за вас?
С едно интервю с господин Христо Илиев преди 20 години, с което стартирах кариерата си като брокер в Адрес Недвижими Имоти във Варна. През 2004 година ми бе гласувано доверието да поставя основите на регион София на тази компания. Това бе голяма стъпка, която промени живота ми. Мога да кажа, че в търговския сектор успях да изкача всички стъпала в йерархията. Била съм в обувките на консултанта, след това в тези на мениджър на екип, регионален директор, директор развитие, до високите ръководни постове като оперативен директор и председател на Мениджърския съвет, които заемам днес. През годините съм отличавана с много награди и съм печелила признанието на колегите си за постигнати високи резултати. Но това, което наистина смятам за успех е възможността да навляза в такава дълбочина, че да бъда истински полезна в това, което правя. Познaвайки само един бранш, в един холдинг, можеш наистина да дадеш най-много от себе си, да се развиеш професионално и да помагаш на хората около теб да се развиват. Това ми носи истинско удовлетворение.
Как ви кара да се чувствате фактът, че вече 20 години сте част от структурите на холдинга?
Чувствам се горда, разбира се. Компаниите в AG Capital винаги са привличали утвърдени професионалисти и доказано качествени хора в екипите си. Резултатите, които отчитат са доказателство за това. Щастлива съм от възможността да бъда част от това голямо семейство и ценя факта, че мога да общувам и работя с колеги, които истински ме вдъхновяват. Винаги държа да запознавам новите хора в екипа ни с историята, ценностите и мисията на целия холдинг, защото те са повод за гордост и мотивация.
Тези 20 години в AG Capital са ми дали всичко, от което имам нужда в личностен и професионален план. В структурите на холдинга срещнах и голямата си любов, родих второто си дете, което прави усещането ми за мястото като за едно истинско семейство.
В работата ме зарежда емоцията и удовлетворението от това, че всеки ден постигам нещо и резултатите са видими. Радва ме възможността да покажа на какво съм способна и винаги се водя от амбицията да постигам повече и по-доброто за компанията, за която работя. Опитвам се да мотивирам и хората около мен като изтъквам ролята им в мисията, която имаме, а именно да бъдем част от едно толкова специално преживяване, каквото е намирането на дом за нашите клиенти. Гледам на мениджърската си позиция като на един режисьорски пост, а на себе си като на човек, който има възможността да насочва, да помага на другите да покажат най-доброто от себе си, развивайки техния потенциал.
Как ви промениха тези 20 години в холдинга?
Усещам се по-мъдра, по-търпелива и умерена в реакциите си. Контактът с клиентите и работата с колегите ме мотивира и ми дава много. Уча се всекидневно и работя върху това да се усъвършенствам постоянно, както в професионален, така и в личностен план. Това, че работя в пряк контакт с Весела Илиева катализира нестихващ стремеж към прогрес и развитие, в преследване на по-доброто за екипа и компанията като цяло. В годините започнах да се чувствам и по-уверена в себе си, в качествата и възможностите си. Когато резултатите всекидневно доказват, че си успешен, можеш да си сигурен, че вървиш в правилната посока. Тази увереност дължа в голяма степен и на подкрепата, която получавам от своето семейство, за което съм истински благодарна.
Какво ви харесва в професията и какво ви мотивира?
Харесва ми това, че мога да помагам на хората да покажат най-доброто от себе си. Тези 20 години ме научиха, че не трябва да съдя по първото впечатление и трябва да давам възможност на новите хора да развият потенциала си. Unique Estates е една сплотена компания. Опитваме се хората, които работят тук да се чувстват уютно и добре, както в един дом, в едно семейство. Не е случаен факта, че голяма част от екипа са хора, които работят за компанията от самото й създаване.
Основно аз стоя зад откриването, обучаването и развитието на новите хора в екипа. Изпитвам удовлетворение всеки път, когато видя високите им резултати и успехи в работата. Това е моята мисия, това ме радва и мотивира да давам всичко от себе си.
Какво предстои през 2019?
Това, което винаги ме е зареждало много в работата ми тук е нестихващия ентусиазъм и стремеж към развитие на Весела Илиева. Тя гледа напред в бъдещето и в годините успя да изведе компанията на международно ниво. Пред екипа винаги има нови проекти и планове, което е истински вълнуващо.
Това, което планираме в краткосрочен план е разширяване на екипа и преместване в един по-голям офис, в който голямото семейство на Unique Estates да работи заедно.
Надяваме се пазара да се развива благоприятно и да се отворят нови възможности за работа. Като членове на Luxury Portfolio International, ние имаме шанса да работим ефективно за това качествените имоти в България да бъдат достойно представени по света. В Unique Estates внасяме успешни практики в работния процес, които са доказали ефективността си при нашите партньори от престижната международна мрежа, като ги адаптираме към пазара, който познаваме и развиваме.
За да расте холдинга, трябва да растат компаниите в него. А за да се случва това, трябва да се инвестира в хората, които работят за тях. Ето защо, обучението и развитието на кадрите винаги е сред приоритетите в политиката на AG Capital. Това важи и за следващата година.
Какво бихте пожелала на хората, които са част от AG Capital за новата година?
Пожелавам на колегите си да са здрави, да се грижат повече за себе си, да търсят нови възможности да бъдат по-доброто свое „аз“ през 2019 година. Нека всички бъдем благодарни за това, което имаме.