На 27 ноември изисканият бутик на ALL-U-RE в София се преобрази в изтънчено място за среща между стил, елегантност и градски блясък. Поводът беше премиерата на зимния брой на Unique Estates Life, списанието за луксозни имоти, модерен начин на живот и вдъхновение от най-добрите световни стандарти.
Вечерта посрещна специално подбрани гости – представители на модната и бизнес индустрията, фотографи, дългогодишни партньори и приятели на компанията. Сред специалните гости бяха Весела Илиева, изпълнителен директор на Unique Estates | Christie's International Real Estate и Елисавета Славкова, генерален мениджър на изданието, както и моделът от корицата Нора Шопова.
Допълнителен акцент към преживяването добави BMW България, партньор на събитието и рекламодател в изданието, които представиха пред бутика на ALL-U-RE най-новия BMW i7. Присъстващите имаха възможност да се запознаят отблизо с модела, да разгледат интериора му и да усетят иновациите на марката. Високият клас на BMW допълни по изключително естествен начин духа на вечерта.
Бутикът на ALL-U-RE беше аранжиран специално за събитието – с впечатляваща колекция от чанти, обувки и аксесоари Yves Saint Laurent, чиято естетика вдъхнови и тематичната концепция на събитието. Музикалното настроение беше осигурено от талантлив DJ, който подбра саундтрак, хармониращ с лукса и естетиката на вечерта.
Съзвучно с философията на броя – City and Classy – пространството съчетаваше динамиката на градския живот с изтънчената красота, която отличава истинския стил. Темата празнува умението да живеем модерно, уверено и красиво, без да правим компромис с качеството.
Гостите си тръгнаха не само с вдъхновение от новия брой, но и с изискани подаръци от YSL Beauty, предоставени от партньорите ни L’Oréal България - почерк за стил, внимание към детайла и персонално отношение към всички присъстващи.
Събитието остави усещане за блясък, класа и преживяване – своеобразно празненство на лукса, естетиката и модерната градска култура.