Публикувано в Unique Estates Life Spring Issue 2025
Кейт и Лайла Мос, София Ричи и Харисън Форд – стабилен актив в рекламните кампании на лайфстайл брандовете
Харисън Форд е там – в Хайленд, живописните планински райони на Североизточна Шотландия, в прочутия замък Ардрос от XIX век, из впечатляващия пейзаж около езерото Лох Глас, в историческата дестилерия в Тейн. Мястото, където малцовото уиски Glenmorangie се произвежда вече над 180 години…
Рекламният сериал с дванадесет епизода „Имало едно време в Шотландия“, режисиран от Джоел Еджъртън, всъщност показва как актьорът се наслаждава на автентично шотландско изживяване – от нюансите на прословутото шотландско произношение и етикета на килт до споделянето на уиски с местните жители. През 2025 ще бъде представено и допълнително реализирано съдържание.
Снимките, заснети от известния моден фотограф Лахлан Бейли, показват Форд облечен в стилен шотландски килт, създаден от марката за улично облекло Palace. Ключов момент е характерната за Харисън Форд и за много от екранните му герои (само)ирония.
Президентът на The Glenmorangie Company Каспар Макрей казва, че са избрали Форд заради неговата автентичност. „Истинска световна икона и любител на уискито, той е човек, който е усъвършенствал занаята си в продължение на десетилетия и това му позволи да оцени отдадеността и опита на екипа на нашата дестилерия. Подобно на нас, той не се страхува да се надсмее над себе си и мисля, че Джоел перфектно е уловил неговата топлота и автентичност заедно с палавия му хумор.“
От своя страна Джоел Еджъртън споделя, че „през целия си живот съм гледал реклами, които следват очакван формат, и затова много ми харесва, когато сценарият е провокативен, забавен и непочтителен“. Самият Харисън Форд напълно се вписва в търсената изненада и неочаквани моменти. Той споделя, че е благодарен на домакините „за оригиналността и възможността да бъдем по-малко строги от обикновено“.
Кейт Мос и нейната дъщеря Лайла този сезон са рекламни лица за марките на Дона Карън, съответно Donna Karan New York и по-младежката DKNY. Това включва и продуктите на Marchon Eyewar, един от най-големите производители и дистрибутори на висок клас очила в света.
В своята кампания „Многолика жена“ за пролетта на 2025 Donna Karan представя Кейт Мос като легенда, завладяла света в продължение на десетилетия, която днес въплъщава непреходния дух и идентичност на марката. Снимана от Крейг Макдийн, близък приятел на модела, Кейт Мос споделя, че за нея Donna Karan винаги е била „блясък и лукс без усилие с нотка дързост“.
В ролята си на ново глобално лице на DKNY Лайла Мос се появява в сцени, вдъхновени от легендарни филми, изобразяващи Ню Йорк като жив фон. Като новодошла в града тя показва увереността на местна нюйоркчанка, чийто личен стил се превръща в нейна визитна картичка. Кампанията е заснета от Микаел Янсон. Марката избира Лайла заради имиджа ѝ на „изгряваща звезда, която внася свежа и смела енергия“.
Представянето на Лайла придобива още по-голямо значение именно с появата на нейната майка в кампанията на Donna Karan New York пролет-лято 2025. Нещо повече, тази връзка между майка и дъщеря напомня за историята на DKNY, когато Дона Каран е била вдъхновена от дъщеря си за младежкото и куул отношение към линията.
София Ричи Грейндж, дъщерята на легендарния музикант Лайънел Ричи, е не само лице на Tommy Hilfiger от миналата година, но вече и авторка на капсулната колекция за пролетта на 2025 Sofia for Tommy.
Тя включва 24 артикула, вдъхновени от архивни силуети и винтидж морски знамена. Кампанията е заснета от Александра Натаф и в нея визията на София за достъпен лукс е съчетана с класическия американски стил на марката.
Цветовата палитра е по-богата версия на типично американските червено, бяло и синьо, плюс нюанси на кремаво, малиново и морскосиньо. „София представя модерната, активна жена, улавяйки силата и дълбочината на днешното поколение“, казва Томи Хилфигър.