Марина Людмилова е утвърден професионалист в сферата на луксозните имоти и част от екипа на Unique Estates повече от 13 години. През 2024 г. тя бе отличена с престижната награда „Консултант с най-голям оборот – I място“ в направление продажби. Срещаме се с нея, за да разберем какво стои зад този успех, кои са най-големите ѝ професионални предизвикателства и какъв е нейният подход към клиентите и сделките.
През последното десетилетие компанията се разви изключително много – както в мащаба на дейността си, така и в корпоративната си култура. В началото бяхме малък, но амбициозен екип, а днес сме утвърдена организация с ясна визия за бъдещето. Технологиите, с които работим, непрекъснато се усъвършенстват, процесите стават все по-ефективни, а възможностите за развитие – все по-разнообразни.
Това, което ме мотивира да остана толкова дълго е динамичната среда, предизвикателствата, които ме карат постоянно да уча и да се развивам, както и невероятният екип, с който работя. Атмосферата на взаимно уважение и споделени ценности прави работата не просто професия, а истинско вдъхновение.
С особена признателност гледам към две забележителни дами – г-жа Илиева, която винаги е била пример за лидерство, отдаденост и професионализъм, и г-жа Георгиева, чиято подкрепа ми помогна да преодолявам предизвикателствата и да се развивам.
Това е изключително ценно признание за мен, защото отразява не просто постигнати резултати, а дългогодишен труд, отдаденост и професионализъм. Тази награда е доказателство, че когато влагаш сърце и усилия в работата си, успехът неминуемо идва.
За мен обаче най-голямото удовлетворение е доверието на клиентите и устойчивите взаимоотношения, които изграждам с тях. Високият сегмент на имотния пазар изисква много повече от стандартно обслужване – той изисква дълбоко разбиране на нуждите на клиента, персонализиран подход и безкомпромисно качество на услугата.
Това отличие е и голяма мотивация да продължавам да се усъвършенствам и да изграждам още по-дългосрочни и успешни партньорства.
Изминалата година ми донесе много интересни и разнообразни сделки, но една от тях остави траен отпечатък в професионалния ми път. Това беше сделка с имот в центъра на града, който беше леко изоставен, но с огромен потенциал. Процесът беше предизвикателен – сложни преговори, кратки срокове, специфични изисквания от страна на клиента и необходимост от задълбочен анализ на документи, свързани с дългата история на имота. Имаше моменти, в които изглеждаше, че сделката няма да се реализира, но с упоритост, внимание към детайла и подкрепата на страхотния ми екип, успяхме да я доведем до успешен финал.
За мен беше вдъхновяващо да видя как един запустял имот получава нов живот и нова перспектива.
Работата с клиенти в луксозния сегмент изисква прецизност, стратегия и задълбочено познаване на пазара. Сред предизвикателствата, с които се сблъсквам, са на първо място високите очаквания на клиентите – те търсят персонализирани решения и безупречно обслужване. Затова инвестирам време в изграждане на доверие, внимателно изслушване и предлагане на стойност отвъд стандартните услуги.
На второ място това са сложните преговори – сделките често включват множество заинтересовани страни, специфични условия и детайлни договорки. Подготовката, търпението и способността за намиране на взаимноизгодни решения са ключови за успешното финализиране.
Сред предизвикателствата, с които е свързана работата ми е и динамичната пазарна среда – икономическите промени, регулациите и конкуренцията оказват влияние върху сделките. Оставам информирана, анализирам тенденциите и адаптирам стратегиите си, за да предложа най-добрите възможности на клиентите.
Към всичко това добавям и доверието и репутацията – високият сегмент изисква доказан опит и безупречно име. Изграждам доверие чрез професионализъм, прозрачност и дългосрочни резултати, които затвърждават позицията ми като надежден партньор.
Преодоляването на тези предизвикателства изисква не само експертни знания, но и емоционална интелигентност, стратегическо мислене и способност за предвиждане на потенциални препятствия в процеса на работа.
За мен устойчивият успех се гради върху доверие, постоянство и добавена стойност. Основните принципи, на които залагам в работата си, са: На първо място - прозрачност и честност - клиентите трябва да знаят, че могат да разчитат на мен във всяка ситуация. На второ място поставям персонализиран подход - всяка сделка е уникална, затова отделям време да разбера истинските нужди и желания на клиента. Следва постоянна комуникация - дори след финализиране на сделката, поддържам контакт и предлагам съдействие при бъдещи нужди. Към всичко това слагам и добавената стойност - стремя се да надхвърля очакванията и да предоставя решения, които правят процеса по-лесен, сигурен и приятен за клиента.
Когато хората усещат, че са в центъра на вниманието и получават повече от очакваното, връзката се превръща в дългосрочно партньорство.
В краткосрочен план ми предстои участие в голямата международна конференция за недвижими имоти в САЩ, организирана от нашите партньори Christie’s International Real Estate.
Дългосрочно планирам нови ексклузивни проекти в центъра на града – имоти, които заслужават да бъдат възродени и превърнати в домове с характер.
Най-вдъхновяващата част от моята работа е възможността да помагам на хората да открият своето място – дом, изпълнен с мечти, възможности и надежда. Няма нищо по-удовлетворяващо от това!