Никога нищо не е случайно, когато британската модна дизайнерка Стела Макартни представя нова колекция. Всеки детайл е изпипан до съвършенство и обвързан с някоя от каузите, зад които застава малката дъщеря на сър Пол Макартни. По време на представянето на най-новата й дамска колекция в Ню Йорк, Стела избра това да бъде в деня (8-и юни), в който се чества световния океан и за пореден път демонстрира сериозната си обвързаност с една от най-благородните мисии – опазване на околната среда. На шоуто в Ню Йорк, Стела представи и лимитираната серия от прочутата чанта Falabella – Ocean Legend, вдъхновена от един от активистите в опазването на чисти води в световните океани – капитан Пол Уотсън, който също присъства на градинското парти. В компанията на Алек Болдуин и съпругата му Хилария, Ана Уинтур, Наталия Водянова, Лили Колинс, Лорън Хътън и Кения Джоунс, Стела представи Пол Уотсън и кампанията му за почистване на световните океани от пластмасовите бутилки, които се изхвърлят от корабите. Според статистически проучвания, през 2050-а в световния океан ще има повече пластмаса, отколкото риба. Няколко дни по-късно, но в Лондон, Стела Макартни представи и новата си мъжка колекция и късометражния филм, заснет от режисьора Шон Елис с участието на актьора Килиън Мърфи. За премиерата на колекцията и филма, дизайнерката и екипът й избират лондонски пъб, в който гостите се потапят изцяло в атмосферата на колекцията. Перфекционист във всеки детайл, Стела посреща почитателите си в типичната за мъжете, почитатели на марката Stella McCartney среда. В нея се опитват коктейли, пица с марката „Стела“ и се изкушават с караоке и клубни игри. Един от най-големите фенове на Стела – Стив Тайлър позира в компанията на дизайнерката, облечен в гащеризон от последната й колекция.