В структурата на холдинга съм работила в различни направления и екипи на ниво оперативен бизнес, като моите отговорности и полета на действие се променяха на всеки няколко години. Във времето успях да опозная бизнеса в детайли и от различни перспективи, като имах възможността да работя по важни стратегически проекти за Адрес и Имотека. Последният проект от тях бе свързан със създаване и развитие на изцяло нов отдел - „Обслужване на клиенти“, който ръководех до края на 2019 г., когато се присъединих към екипа на Unique Estates.
Винаги съм искала да работя в компания, която има изградена идентичност, развива се с бързи темпове и работи със замах. Когато започнах работа в Unique Estates, вече познавах част от екипа и естеството на работа, което спомогна за по-бързата ми адаптация. Тук приех предизвикателството да развия, изпълня със съдържание и придам значение на една нова за компанията позиция, а именно тази на Супервайзър. Първият проект, по който започнах работа, бе създаване на въвеждаща програма за обучение на нови консултанти, наречена „Unique people“. По тази програма и до днес, 3 години по-късно, се обучават новите ни консултанти. Освен подпомагане на мениджърите в процеса по въвеждане и адаптиране на новите служители, провеждах обучения, мониторинг на изпълнението на месечни и тримесечни таргети, участвах в работни групи за изграждане или промяна на системи или технология на работа, изготвях отчети за дейността и анализи за ефективността на търговските екипи в компанията.
В началото на пандемията поех управлението на отдел „Обслужване на клиенти“. Въведохме нов софтуер и направихме реорганизация на това звено, така че да повишим стандартите на работа, като подпомагаме оперативния бизнес в увеличаване на контактите с нашите клиенти и подобряваме клиентското преживяване. Предизвикателство, удоволствие и отговорност за мен е работата ми по различни стратегически за компанията проекти. В края на 2021 година се включих в новото бизнес направление - New Estates, където в началото работех по изграждане на структурата на компанията, обучение на новите колеги, определяне и разписване на правила и стандарти на работа, въвеждане на нов СРМ и други.
Благодаря на ръководството за доверието и предоставената възможност. Щастлива съм, че имам възможността да се развивам, както професионално, така и личностно като част от този изключителен екип. На новата позиция мениджър бизнес развитие “Оперативен бизнес и стратегически проекти” работата ми отново ще е свързана с всички области на бизнеса, с идентифициране на нови възможности и подпомагане на оперативния бизнес да расте и се развива. Отговорностите ми ще са свързани с разработване на нова структура и функционалности на търговския отдел, развитие и въвеждане на нови модели на работа, разработване на нови услуги и направления, разработване на нови функционалности в СРМ и др. Също така ще работя по разписване и актуализация на мениджмънт процеса в компанията, актуализиране и подобряване на технологията на работа, разработване на нови услуги, които имат за цел подобряване на клиентското преживяване и други.
Продължава работата ми по важни стратегически проекти на двете компании като : подобряване на функционалности на СРМ системите на Unique Estates и New Estates, преструктуриране на отдел “Обслужване на клиенти” с цел подобряване на клиентското обслужване, създаване на “Наръчник за отработване на ексклузиви” и др. Сред бизнес целите, които поставям пред себе си и екипа са също : въвеждане на нов модел на работа, промяна структурата на търговските екипи, създаване на нови лостове на управление за по-ефективна работа, актуализиране на мениджмънт процеса в компаниите и други.