Ина Маринова се присъедини към компанията в края на 2019 г. в новосформирания проект "Unique people, Unique Estates". Специалната програма за дългосрочно въвеждане и развитие на консултанти включваше редица обучения и множество практически задачи, по които участниците работиха активно в реална среда. Лъчезарна и амбициозна, Ина бързо успя да навлезе в професията, като много скоро след постъпването си в компанията, сключи първата си сделка с ексклузивен договор и вече има няколко препоръки от доволни клиенти.
Как се чувстваш година след постъпването си в компанията? Как се промени и какво ново научи за себе си?
Чувствам се повече от прекрасно! Тук открих хора, които са изключително амбициозни, възпитани, борбени професионалисти и създадох истински приятелства с тях. Попаднах в екип, където всички си помагаме и вървим напред заедно. Научих се да се справям с много неща наведнъж и да организирам времето си правилно за оптимални резултати. Развих още повече комуникативните си умения и сделките с купувачите са моята стихия. Получавам много добри препоръки и съм удовлетворена от постигнатото дотук.
Спомняш ли си първата сделка в Unique Estates? Имаш ли любима или най-трудна?
Спомням си първата ми сделка - беше точно преди година преди Коледните празници. Бях отдала голямо внимание и на двете страни във времето, в което всички вече се бяха настроили да почиват, докато аз продължавах активно да работя. Нещата се случиха бързо и се почувствах много уверена след резултата.
Една от най-трудните ми сделки беше с моя позната, която има взискателен вкус. В някакъв момент мислех, че никога няма да успея да открия най-подходящото място за нея, но се амбицирах и успях. Тя се превърна и в най-любимата ми сделка. След положените усилия, най-сладка е удовлетвореността на клиента и щастието в очите му, когато вече е открил новия си дом.
Какво те мотивира?
Мотивират ме усмивките на клиентите ми. Избирането на дом е една от най-важните стъпки в живота на човек и се изисква професионална и задълбочена консултанция. Ролята на успешния брокер е да разбере същността на клиента си като човек, неговите интереси, навици, предпочитания, къде се чувства спокоен, как обича да почива. Всичко това са важни неща, когато искаш да влезеш "в обувките" на някого и да си максимално полезен за него.
Опиши един твой работен ден с една дума.
Емоция! Всичко, което ми се случва е страшно вълнуващо - хората и ситуациите са различни, ежедневно се справям с нови предизвикателства и научвам разнообразни истории. Всеки ден се събуждам с желание да бъда по-добра от вчера и с нетърпение очаквам нещата, които ще ми се случат.