26/02/2020 Силвана Василева Галерия

Зара Котева – за новия отдел „Луксозни и корпоративни наеми“ в Unique Estates

Наскоро Unique Estates създаде специален отдел „Луксозни и корпоративни наеми“, който ще работи в услуга на своите клиенти при наемането и отдаването на луксозни имоти. Срещаме се със Зара Котева – мениджър на новия отдел, за да ни разкаже повече за работата на специално сформирания екип и новите услуги, които компанията предоставя.

Вие имате над 14 годишен опит в областта на недвижимите имоти, в работа за различни компании и институции, както у нас, така и в чужбина. Отскоро сте мениджър отдел "Луксозни и корпоративни" в Unique Estates. Как решихте да се заемете с това предизвикателство?

За мен е удоволствие да работя в утвърдена компания като Unique Estates, където мога да използвам своите познания, опит и компетенции в работата си с клиенти в този бранш. Харесвам хората, които са част от екипа и ценя доверието, което ръководството ми оказа. Новият отдел е интересен проект, с който се заемам с удоволствие и амбиция, защото работата по него включва много различни дейности и услуги, които развиваме. Обичам предизвикателствата и съм мотивирана да се доказвам в това, което правя. Аз съм екипен играч и вярвам, че когато работим заедно в името на една обща цел, ще постигнем високи резултати.

Разкажете ни повече за отдела, който ръководите - с какво се отличава работата му и какви са предимствата, които предоставя за клиентите на компанията?

Това е специално създаден отдел, който ще обслужва както индивидуални, така и корпоративни клиенти, които търсят да наемат или отдават луксозни имоти в София и цялата страна . Предлагаме нова услуга по съдействие при релокация на персонала и мениджмънта, която е за всички компании, които имат нужда от експертното мнение и съдействие на професионалисти в областта на недвижимите имоти, свързани с преместване на техния бизнес и служители.

Портфолиото от имоти на компанията отговаря също на нуждите на хора, които заемат средни и високи мениджърски позиции (Executive Properties), както и на собствениците на модерни малки и средни фирми. Това са хора, които имат нужда от подходящ имот за времето, в което работят в България или просто искат да променят начина си на живот.

Днес комфорта на персонала е сред приоритетите за мениджмънта в корпоративния свят. Ето защо, това къде служителите са настанени да живеят е изключително важно, за да са щастливи и мотивирани да работят ефективно. За щастие нашето портфолио предоставя богат избор от висок клас имоти, които чудесно отговарят на това търсене. Без да се разграничават имотите, ние предлагаме най-подходящите с цел да задоволим очакванията на клиента.

Unique Estates предлага корпоративни договори за обслужване, с което компаниите, които избират да работят с нас могат да разчитат на едно постоянно съдействие при наемането или отдаването на имоти. При тези договори, те се възползват от специални условия, при които се сключват сделките. Всичко това се случва с един единствен контакт с нас, в който се уточняват параметрите на търсенето. След това ние подбираме внимателно най-подходящите имоти от богатото ни порфолио, така че да осигурим тези от тях, които са съобразени с корпоративните изисквания на клиента. Предимствата включват също така и продължителност на предоставяната услуга, което е свързано със съдействие и след настаняването в имота – неговата поддръжка и експлоатация. Това е особено важно за случаите, когато наемодателите не живеят в страната и разчитат на нашето съдействие не само за отдаването на имота, но и за неговата поддръжка. Тук работим ефективно с отдел „Управление на имоти и проекти“ в нашата компания, с които си партнираме изключително добре.

В отдела развиваме активно и услугата „Средносрочни и дългосрочни наеми“, която има голям потенциал на нашия пазар. При средносрочните наеми, компанията поема ангажимента, след изтичане на срока на наемане да предложи на наемодателя нов наемател, с което да не се допуска липсата на ползи за клиента при този тип сделки.

С какъв тип клиенти работи отдела?

От страна на наемодателите, работим както със собственици на луксозни къщи и имения, така и с клиенти, които отдават под наем по-малки модерни имоти, които са закупили с инвестиционна цел. В работата си с наемодателите обръщаме особено внимание на характеристиките на търсенето и ги насочваме към адаптиране на техните имоти при нужда, за да може да се стигне до по-бързо реализиране на сделките. Когато работата ни със собственици на имоти стартира още от момента на закупуването им с инвестиционна цел, ние имаме възможност да ги консултираме относно всички стъпки по успешното им реализиране впоследствие.

От страна на наемателите, работим с клиенти от корпоративния свят, много посолства и различни индивидуални клиенти, които имат интерес към наемането на луксозен имот у нас.

Търсенето на висок клас жилища е свързано с изисквания за качество и лукс в наеманите площи. Клиентите ни са информирани хора, които пътуват и работят по света. Техните изисквания включват наличието на всички съвременни удобства, които един модерен дом трябва да притежава. Търсят се жилища на топ локации в града, в нови модерни сгради, или в стари аристократични имоти, които са безупречно поддържани. Това са имоти със съвременни интериорни решения, нови, дизайнерски мебели и оборудване.

Unique Estates има изградени дългогодишни връзки с двете страни при подобен тип сделки. Компанията притежава богато портфолио от луксозни имоти и може да задоволи изискванията и на най-взискателните клиенти.

Разкажете ни повече за екипа от професионалисти, които са част от вашия отдел.

Това са хора с международен опит. Сред тях са специално подбрани консултанти, които надграждат уменията и качествата си с допълнително обучение, свързано с нуждите на отдела Луксозни и корпоративни наеми. Това са професионалисти, които във времето са опознали различните страни на пазара и познават спецификите му в дълбочина. Те са специално подготвени и запознати с нуждите и изискванията на клиентите, които търсят подобен тип висок клас имоти.

В момента в екипа са Елиза Петрова, Христина Йосифова и Габриела Богданина, всяка от които с различен опит, умения и потенциал, който аз като мениджър смятам да доразвия по най-ефективния начин.

Top