Подлагаме на дълбоко съмнение дори и догадката, че има нещо на света, което Кейт Мос не може да направи. Доказателствата в обратното твърдение са неизброими. Сред многобройните таланти на красавицата, която дори и на 44 г. е все още най-търсеният в модната индустрия модел, се прибавя и талантът й на интериорен дизайнер. Пробивът й в този сектор дойде през 2005 г., когато, по покана на близкия си приятел – френският архитект и дизайнер Филип Старк, Кейт се зае с отговорната задача да превърне някои от луксозните вили в туристическия комплекс на Старк, в близост до Котсуълд, в подобие на собствената си къща в района. Причината – много от хората в близкото й обкръжение мечтаели да имат възможността да отдъхват на място, което самата тя би избрала за ваканцията си. Почти две години по-късно, топмоделът получава ново предложение да се втурне през глава в интериорния дизайн като създаде свой авторски проект за прочутата лондонска компания, специализирана в производство на артистични тапети - de Gournay. За повтарящ се символ красавицата се спира на едно от любимите си цветя – анемонията, а своя избор обяснява с препратката към древногръцката митология. Анемонията е цвете, създадено от сълзите на Афродита, която скърби за умиращия Адонис и според Кейт като форма цветето създава усещане за интимност. „Монохромният ефект пък ви позволява свободата да добавите към интериорните решения у дома си намигане към стила арт деко“, разкрива артистичната си концепция пред списание Wallpaper моделът.
За рекламната кампания на лимитираната колекция от тапети, Кейт позира пред обектива на приятеля с - граф Николай фон Бисмарк.