Настъпването на март ни вдъхновява да поканим на чай една дама, която е истински посланик на красотата. Силвия Маркова стои зад LiteLuxe Roses – семпло и елегантно аранжирани рози в кутии. 15 перфектно подредени рози в цилиндрична кутия с цвят aubergine са идеалният декор на разговора ни.
Израснала в дом, в който винаги е имало свежи цветя, Силвия много цени жеста на подаряване на цветя по всякакви поводи, а и без поводи. Казва, че трудно намира аранжировки, които да я грабнат, затова решава да си ги направи сама. Избира варианта рози в кутия, защото е елегантен, необикновен и практичен. Аранжирани по този начин, цветята могат да присъстват навсякъде в ежедневието ни – в ресторант, в офис, у дома. Спира се на розите, защото, освен, че са цариците на цветята, стоят най-добре в кутията.
LiteLuxe Roses е съвсем млад проект, едва на няколко месеца, но набира сериозна скорост. Вероятно сте виждали из социалните медии снимки на интересни и модерни градски хора, прегърнали своите кутии. Силвия споделя, че никак не е било лесно да намери качествени цветя и добро изпълнение на кутиите. Спира се на еквадорски рози, защото са много красиви и трайни. Дори и след като престанат да бъдат свежи, могат да бъдат хербаризирани и запазени, защото увяхват по различен начин, а не изгниват. Кутиите са вдъхновени от парижанските кутии за шапки от XIX век, като при избора на цвят Силвия пренебрегва най-лесния вариант – бяло или черно. Залага на цвят aubergine, защото носи усещане за лукс, топлина и уют.
Обяснява, че в една кутия се събират между 13 и 15 рози в зависимост от това колко са отворени. Между тях трябва да има въздух, за да разцъфнат. Добавя, че персонализираните аранжировки с изписана от розите буква са голям хит. Що се отнася до цветовете, Силвия споделя, че доста хора избират по-смели решения като оранжеви или жълти рози дори за любовен повод.
Силвия се старае сама да прави аранжировките и да ги носи лично на клиентите си. Реакцията на всеки от тях ѝ носи изключително удоволствие и удовлетворение. В думата лукс, която присъства в името на бранда LiteLuxe Roses, тя търси именно усещането за нещо уникално, което предизвиква приятни емоции и озарява.
Питаме я дали обръща поглед към други цветя освен розите. Планира в началото на пролетта да пусне кампания с лалета, а лятото с божури, но иначе се придържа към концепцията с розите. Те ще си правят компания с виното La Femme, сирена и бутикови сладки в кутии като комплименти за бизнес партньори. Очакваме ги само след няколко седмици.